مخازن دوبلكس پروژه كاهش CO2 را تسهيل مي كنند

آخرين تحولات جهاني استنلس استيل

مخازن دوبلكس پروژه كاهش CO2 را تسهيل مي كنند

۷۵ بازديد

 

يك پروژه اخير در هلند براي كاهش انتشار CO2 در يك كارخانه توليد مواد شيميايي ، از چهار فولاد ضد زنگ دوبلكس براي چهار مخزن بزرگ استفاده كرده است.

 

 

مخازن Gpi اخيراً چهار مخزن از استيل ضدزنگ دوتايي را براي يك پروژه بزرگ بخار مهندسي و توليد كرده اند. مشتري سازندگان تصميم به سرمايه گذاري در فناوري نوآورانه براي تبديل زباله هاي مبتني بر آب به انرژي گرفت.


تبديل زباله به بخار

 

اين فن آوري نوآورانه بخار به عنوان افزونه اي براي يك كارخانه شيميايي موجود ساخته شده است. مواد شيميايي توليد شده در سايت براي استفاده در برنامه هاي مختلف متنوع از جمله پوشاك ، مبلمان ، كالاهاي خانگي و مصالح ساختماني تعيين شده است. نصب جديد ضايعات فرايند توليد را به بخار تبديل مي كند. سپس از اين بخار به عنوان منبع انرژي در كارخانه توليد موجود استفاده مي شود. 

 

پس از عملياتي شدن كامل ، اين روند منجر به كاهش سالانه حدود 140،000 تن انتشار CO2 ، 0.9 پتاسول انرژي و جلوگيري از انتشار 11 ميليون كيلوگرم مانده نمك در آبهاي سطحي خواهد شد. براي ارائه ديدگاه ، سطح كاهش CO2 حاصل شده برابر است با حذف 31000 خودرو از جاده ها براي يك سال.

پروژه نوآورانه

 

Gpi براي اين پروژه ابتكاري چهار تانك تحويل داد: 

  • مخزن سوخت و توليد سوخت زيستي هوايي 70 تن 1553 متر مربع ، 
  • مخزن بيوفيد بيوفيد بي هوازي 55 تن 1108 متر مربع ، 
  • مخزن ذخيره سازي 23 تن 500 متر مربع Arcru ، 
  • مخزن ذخيره سازي 4 تن 48 متر مربع اوره. 

هر چهار مخزن از استيل ضدزنگ دوبلكس (LDX 2101) ساخته شده و طبق استاندارد NEN-EN 14015 و PGS29 طراحي و ساخته شده اند. فشار مشخص شده از 500 مگابايت چالشي مهم براي طراحي و توليد بود. اين منجر به ضخامت قابل توجهي مواد و لنگر سنگين اضافي مخازن شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.