آرشیو آبان ماه 1399

آخرين تحولات جهاني استنلس استيل

Sandvik تجارت خود را در اكتشاف واگذار مي كند

۴۳ بازديد

 

 


Sandvik  توافق نامه اي را امضا كرده است تا تجارت خود را به Drillman واگذار كند. Drillman تجهيزات و پشتيباني فني را براي بخشهاي ژئوتكنيك ، اكتشافات معدني ، افقي ، جهت دار و بالادست حفاري گاز و ساير موارد فراهم مي كند. 

 

اين معامله شامل سكوهاي اكتشاف ، مواد مصرفي و سهام توليد ، همراه با علائم تجاري و حق ثبت اختراع انتخاب شده است. اين تجارت در حال حاضر در Sandvik Mining and Rock Technology گزارش شده است.

 

تجارت اكتشاف در صورتهاي مالي Sandvik Mining and Rock Technology تا پايان معامله ، كه پيش بيني مي شود طي Q4 2020 باشد ، بصورت تلفيقي باقي خواهد ماند. در سال 2019 ، كسب و كار اكتشاف حدود 450 ميليون كرون درامد داشت و حاشيه كمي نسبت به استخراج Sandvik داشت. اين فعاليت همچنين شامل فناوري راك نيز خواهد شد.

 

 

 

براي مطالعه اخبار مربوط به آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا با ما همراه باشيد. همچنين مي توانيد براي استعلام و اطلاع از قيمت ورق استيل در ايران به طور پيوسته از اين وبسايت بازديد كرده و از طريق راه هاي ارتباطي با كارشناسان در ارتباط باشيد.

2 خبر مهم در دنياي استنلس استيل

۴۲ بازديد

 Xiris از دكتر پاتريشيو مندز به عنوان مشاور ويژه استقبال مي كند

 

 


 Xiris Automation از دكتر پاتريشيو مندز به عنوان مشاور ويژه براي كمك به شركت در توسعه فناوري هاي جديد دوربين و بازرسي براي صنعت جوشكاري استقبال مي كند. دكتر مندز يك استاد ، كرسي Weldco / صنعت در جوشكاري و پيوند است و مدير مركز جوشكاري و پيوند كانادايي در دانشگاه آلبرتا است. 

 

تدريس و تحقيقات وي بر روي فيزيك و رياضيات جوشكاري و پردازش مواد ، از جمله انتقال گرما ، مگنتوهيدروديناميك ، پلاسماي قوس ، ترموديناميك و سينتيك است.

 

دكتر مندز به عنوان يك مشاور ويژه در Xiris كمك خواهد كرد و به آنها كمك مي كند تا محصولات ويژه اي كه در برنامه كار خود دارند را توليد شود.

              ---------------------------------------------------------------------------------------------

شركت Tenova Consteel® EAF در كارخانه Arvedi

 


Tenova  بهترين كوره قوس الكتريكي تاريخ را با نام Tenova Consteel® EAF در Acciaieria Arvedi ، كرمونا (ايتاليا) راه اندازي كرد. 

 

اين واحد ذوب ركوردشكن ، جايگزين كوره موجود Consteel® مي شود ، كه در ابتدا در سال 2008 نصب شده است. اندازه كوره 300 متر است و براي رسيدن به زمان روشن شدن 37 دقيقه با مخلوط شارژ شامل 30٪ HBI  طراحي شده است. همچنين از ساير مواد جايگزين قراضه نيز براي ان استفاده مي شود.

 

عملكرد فوق العاده بهره وري جديد Consteel® EAF با هدف پاسخگويي به تقاضاي بيشتر خط ريخته گري مداوم و نورد كارخانه فولاد كه اخيراً اصلاحاتي بر روي آن انجام شده ، طراحي شده است. اين خروجي قبلاً توسط EAF در سراسر جهان به دست نيامده است ، و اين به لطف فناوري شارژ و ذوب مداوم انحصاري Tenova ساخته شده توسط Consteel، ، تكميل شده توسط Consteerrer® ، يك سيستم همزن الكترومغناطيسي ابتكاري ، كه به طور مشترك با ABB ساخته شده است.

 

كوره داراي پوسته اي به قطر 9،1 متر است و به طور پيوسته توسط يك نوار نقاله لغزنده ساخته شده با عرض 4 متر ساخته مي شود. اين كوره همچنين به يك بسته اتوماسيون سطح 1 و سطح 2 مجهز شده است.

 

 

اطلاع از قيمت ورق استيل در وبسايت ما ، تماس با پشتيباني