آرشیو اردیبهشت ماه 1399

آخرين تحولات جهاني استنلس استيل

UPM تأييد ISO 13485: 2016 را از NSF-ISR كسب مي كند

۶۶ بازديد

 

 

فلزات كاربردي ايالات متحده(UPM)با موفقيت گواهينامهISO 13485: 2016را ازNSF-ISRكسب كرده استاين تصويب به شركت هاي جنوبي ويندزور ، شاخه كانكتيكات اجازه مي دهد تا مواد و خدمات پردازشي را براي صنعت پزشكي ارائه دهد

"دنيس رايل ، مدير توسعه تجارت گفت:" دستيابي به اين گواهينامه تعهد ما به كيفيت و خدمات را براي پيمانكاران OEM پزشكي و ماشين فروشي در مناطق شمال شرقي ، ميانه اقيانوس اطلس و ساير مناطق در سراسر كشور نشان مي دهد. "

Mark Ruel ، مسوول كيفيت UPM در كانكتيكات افزود: "اخذ گواهينامه ISO 13485: 2016 تعهد فلزات عملكرد يونايتد را در بازارهايي كه ما با ارائه بالاترين سطح كيفيت و سازگاري به مشتريان خود ارائه مي دهيم ، تأييد مي كند."

United Performance Metals South Windsor ، شعبه CT هم اكنون داراي سه سيستم ثبت نام مديريت كيفيت جداگانه است. ISO 9001: 2015 ، AS9100D و ISO 13485: 2016.

 

 

 

امروزه در بازارهاي جهاني نياز براي اين دسته از فلزات در صنعت هاي مختلف در حال افزايش است،از گسترده ترين و پركاربردترين اين فلزات مي توان به استيل ضد زنگ اشاره كرد.

همچنين استفاده از ورق استيل در تمام زمينه هاي مخزن سازي پوشش ها قوطي سازي و.. محبوبيت خاصي برخوردار است. شما ميتوانيد براي مشاهده ي قيمت ورق استيل نيز از اين سايت بازديد بفرمائيد.

TWI وارد يك كنسرسيوم SMR مي شود كه به رهبري رولز رويس فعاليت مي كند

۶۴ بازديد

 


TWI براي توسعه يك نيروگاه هسته اي فشرده وارد كنسرسيومي به رهبري رولز رويس و با بودجه تحقيق و نوآوري انگلستان (UKRI) شده است. 

 

كنسرسيوم تام سامسون را به عنوان مدير اجرايي موقت منصوب كرده است.

 

تام سامسون ، مديرعامل سابق NuGeneration Ltd و بنيانگذار و مدير عامل شركت Guardian Power با تأثير فوري به اين تيم پيوست.

 

 

 

اين كنسرسيوم شركاي پروژه شامل Assystem ، Atkins ، BAM Nuttall ، Jacobs ، Laing O'Rourke ، آزمايشگاه ملي هسته اي ، مركز تحقيقات پيشرفته هسته اي ، Rolls-Royce و TWI را گرد هم آورده است.

 

نيروگاه از طرحي فشرده و مؤلفه هاي توليد شده در كارخانه هاي انگلستان استفاده مي كند ، كه سپس براي مونتاژ داخل محفظه ضد آب به مكان هاي هسته اي موجود منتقل مي شوند. اين امر باعث مي شود تا با جلوگيري از ايجاد اختلال در شرايط نامساعد آب و هوا و در ضمن صرفه جويي در بهره وري از طريق استفاده از فرايندهاي توليد ساده و استاندارد براي قطعات ، هزينه ها كاهش يابد.

ورق استيلو قيمت ورق استيل را در اينجا ببينيد.

چگونه فولاد ضد زنگ موجب صرفه جويي در هزينه شركت هاي ساختماني مي شود

۸۷ بازديد

 

ما در زماني زندگي مي كنيم كه هزينه ساخت و ساز - اعم از تجاري يا مسكوني - قابل توجه مي باشد. ارزش مواد ، هزينه كار ، قيمت بيمه و نرخ ماليات از زمان به زمان و مكاني به مكان ديگر متفاوت است ، اما هيچ كس نمي تواند ادعا كند كه آنها واقعاً كمترين قيمت را دارند يا اينكه هزينه هاي آنها براي چند دهه تا حد زيادي بدون تغيير مانده است.

از آنجا كه نمي توان از ساخت و ساز جلوگيري كرد ، متخصصان در سراسر دنيا راه حل هاي متغير را براي موضوعاتي كه امروزه سازندگان با توجه به هزينه و منافع با آن روبرو هستند ، ارائه مي دهند. به عنوان مثال ، شما مي توانيد از مواد و نيروي كار ارزانتر براي ساختن خانه استفاده كنيد ، اما از ماندگاري و قابليت اعتماد به آن اطمينان حاصل نمي كنيد. در دراز مدت ، اين ممكن است گزينه گران تر باشد ، زيرا در مدت چند سال مجبور خواهيد شد تعميرات و تعويض ها را اعمال كنيد - شايد اين تايم با گزينه هاي قيمتي كه مي توانستيد در مرحله اول استفاده كنيد مواجه شويد.

اگر محاسبات خود را به درستي انجام دهيد و نسبت هزينه و كارايي مواد و نيروي كار را در نظر بگيريد ، پروژه شما با در نظر گرفتن مسائل مربوط به نگهداري بسيار كم ، احتمال ماندگاري چند دهه - حتي قرنها را خواهد داشت.

به عنوان مثال استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت و ساز را در نظر بگيريد. استفاده از اين ماده براي مدت طولاني يك عمل مطلوب بوده است. و با توجه به فن آوري هايي كه اكنون توسط هر توليد كننده فولاد ضد زنگ قابل اعتماد و قانوني استفاده شده است ، اين آلياژ حتي قوي تر و قابل اطمينان تر است.

چند نمونه از كاربرد فولاد ضد زنگ در ساخت و ساز:

  • بام
  • پل عابر پياده
  • نماي ساختمان
  • درهاي ضد حريق
  • هندريلس
  • روكش معماري
  • نرده ها
  • زهكشي و محصولات درگير مستقيم با آب
  • ديوارهاي پشتيباني
  • حصارها

اگر مي خواهيد همه آنها را بشناسيد ، صدها يا حتي هزاران قطعه

 ديگر وجود دارند. نكته اين كه فولاد ضد زنگ ماده اي است براي استفاده هاي مختلف در معماري. دليل اصلي استفاده از فولاد ضد زنگ قابليت اطمينان آن است. با اين نوع مواد ، سازنده از مزاياي آن بهره مي برد:

  • زيبايي
  • سهولت تميز كردن يا صيقل دادن
  • قدرت ماندگار
  • قابليت شخصي سازي يا سهولت شكل دادن
  • مقاومت در برابر خوردگي
  • مقاومت در برابر آلاينده ها
  • بازيافت بالا

به طور كلي ، كاربر در دراز مدت از فولاد ضدزنگسود مي برد زيرا به آنها كمك مي كند تا در پس انداز خود صرفه جويي كنند. به عنوان مثال از شيشه و ساير مواد براي روكش فلزي قوي تر است و در مقايسه با همتايان خود به نگهداري بسيار كمي احتياج دارد. ممكن است مواد قوي تري وجود داشته باشد ، اما ذاتاً سنگين تر ، قابل تنظيم تر و داراي هزينه كمتري هستند.

يكي ديگر از دلايل استيل ضدزنگ گزينه اي مناسب براي بسياري از موارد مورد نياز در ساخت و ساز ، تأثير كم آن بر محيط زيست است. موسسه تحقيقات ساختمان براي اكثر دسته بندي ها محصولات حاوي استيل ضدزنگ را با درجه A يا B در نظر گرفته است. آنها نسبت به ساير مواد براي اهداف مشابه مطلوب تر هستند. اين بدان معناست كه بهترين نوع فولاد ضد زنگ داراي ميزان انتشار CO2 كم در طول توليد هستند و بسيار قابل بازيافت هستند.

پس از استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت و ساز ، صرفه جويي در هزينه در ابتدا قابل اندازه گيري نيست ، اما ارزش واقعي آن را بعد از چند سال متوجه خواهيد شد. ساير مواد به تعمير و نگهداري نياز دارند كه اين امر خود هزينه بر است و حتي در برخي از قطعات به جايگزيني نياز دارند ، در حالي كه فولاد ضدزنگ هنوز هم در اين شرايط به قدرت مشغول به فعاليت است ، و از اين حيث در زمان و هزينه ها ميتواند صرفه جويي كند. و با افتخار در جايي كه ديگر فلزات با مشكل مواجه مي شوند اين فلز همچنان پا برجا مي ماند. ، كه اكثر اين مسايل به دلايل مسايل مربوط به خوردگي مي باشد.

اخبار كوتاه از چين و آفريقا

۶۸ بازديد

رشد فولاد ضد زنگ در سال 2020 بعيد است: Sassda

 

سطح فعاليت در زنجيره ارزش درون كشور فولاد ضد زنگ در دهه گذشته كاهش يافته است ، كه عمدتا به دليل رقابت بين المللي ، قيمت پايين فولاد و رشد آهسته اقتصاد محلي است. 

 

بنابراين ، بدنه صنعت فولاد ، انجمن توسعه فولاد ضد زنگ آفريقاي جنوبي (Sassda) انتظار ندارد كه سال 2020 سال رشد قابل توجهي براي بازار محلي فولاد ضد زنگ باشد. 

 

در همين حال ، اين انجمن معتقد است كه فولاد ضدزنگ مقرون به صرفه ترين راه حل در بسياري از برنامه ها است و در چندين بازار همچنان يك ماده رو به رشد و رقابتي خواهد بود.

 

ساسدا در اين زمينه با ارتباط برقرار كردن با دولت ، توسعه بازارهاي جديد ، آموزش و آموزش و همچنين كمك هاي فني مربوطه در اين زمينه همكاري مي كند.

 

پس از آن ، مهارت ها و الزامات آموزش در بخش فولاد ضد زنگ به سرعت تغيير مي يابد تا مطابق با خواسته هاي انتقال به صنعت 4.0 تغيير يابد.

 

وزارت تجارت ، صنعت و رقابت برنامه اي دقيق از فولاد را تا پايان سال 2019 تهيه كرده است.

 

اگرچه اين طرح ممكن است به رشد قابل توجهي منجر نشود ، اما همكاري فعلي دولت و صنعت مي تواند "اثر مثبت" در كاهش بلوك هاي جلوگيري از رشد پايدار در صنعت فولاد ضد زنگداشته باشد.

VPower به عنوان توزيع كننده جديد محصولات MTU در چين

 


رولز رويس با وجود چالش هاي مطرح شده توسط COVID-19 با استراتژي رشد خود در چين رو به جلو است. VPower Group به توزيع كننده جديد محصولات MTU در چين تبديل شده است. توافق نامه توزيع جديد شامل فروش و نگهداري موتورها و ژنوتيپهاي MTU براي توليد تجاري و انرژي دريايي است. 

 

مستقر در هنگ كنگ ، VPower Group شريك نزديك Rolls-Royce بوده است و تاكنون حدود 3 گيگاوات از محصولات برق MTU را در راه حل هاي قدرت خود با پشتيباني تيم هاي تحقيق و توسعه ، برنامه ها و خدمات قدرتمند خود براي پشتيباني از تقاضاي جهاني ادغام كرده است. VPower Group راه حل هايي را براي گاز طبيعي ، بيوگاز ، LNG ، CHP ، ORC و كشتي هاي دريايي ارائه مي دهد.

 

علاوه بر نقش جديد خود به عنوان توزيع كننده ، گروه VPower به ادغام و فروش سيستم هاي گازي MTU به عنوان بخشي از ارائه راه حل خود ادامه خواهد داد. VPower Group اپراتور سيستم هاي توليد برق MTU با طيف گسترده اي از برنامه هاي كاربردي در چين و ساير كشورها است. به طور خاص ، براي بخش دريايي ، گروه VPower ده ها موتور MTU را براي ليفت قايق ها ، قايق هاي آتش نشاني ، فرماندهي و كشتي هاي توريستي سفارش داده است.

استيل ضدزنگ براي ايمني مسافران در راه آهن

۶۷ بازديد

3

راه آهن هند بزرگترين شبكه راه آهن تحت مالكيت واحد در جهان است. اين سيستم نجات ملل است كه بالغ بر 1000 ميليون تن بار در سال و بيش از 23 ميليون مسافر هر روز حمل مي كند. حدود 250،000 واگن و نزديك به 70،000 كارمند مسافري دارد.

با توجه به رشد اقتصادي ، راه آهن هند به دليل محدوديت ظرفيت خط و ترمينال در حمل و نقل ترافيكي افزايشي ، وظيفه اي چالش برانگيز در پيش رو دارد. در حالي كه ابتكار عمل براي رمزگشايي شبكه موجود با معرفي قطارهاي پر سرعت ، ايمني مسافر از اهميت اساسي در انتخاب طرح و مصالح ساختماني براي بدنه هاي قطار برخوردار است.

با چنين شبكه بزرگي ، حوادث ناگوار رخ داده است كه در طي چند دهه گذشته اتفاق افتاده و منجر به تلفات انساني و فاجعه‌اي شده است. با گذشت سالها ، تقاضا براي تجهيزات"قابل اعتماد" ساخته شده از مواد برتر و طراحي ساختاري وجود دارد و بحث ها بعد از هر تصادف بزرگ شدت مي يابد.

وضعيت ايده آل براي هر گونه تصادف وسيله نقليه اين است كه مسافر در يك سازه سفت و سخت و محكم بسته شود و كمربند ايمني را بپوشد به طوري كه آنها با خشونت به اطراف پرتاب نشوند و دچار مصدوميت جدي شوند. اين امر توسط خودروهاي مدرن اتومبيل نشان داده شده است كه در آن محفظه مسافر به عنوان يك سلول ايمن ، سفت و سخت طراحي شده است ، و جلو و عقب اتومبيل به عنوان مناطق خردكننده اي كه براي جذب انرژي ضربه سقوط مي كنند طراحي شده است.

راه آهن هند اهميت فولاد ضد زنگ را براي توليد ريل و قطار تا آنجا كه به ايمني مسافر مربوط باشد درك كرده و به همين دليل مربيان LHB (Linke Hofmann Busch) را از آلمان در سال 2000 معرفي كرده است كه هم اكنون در رجاني ، شاتابدي و ساير قطارهاي پرمصرف مورد استفاده قرار مي گيرد. به گفته يك مقام ارشد وزارت راه آهن ، "مربيان LHB ساخته شده از فولاد ضد زنگ داراي ويژگي هاي ايمني داخلي هستند زيرا مي توانند شوك و تأثير درگيري را به طور مؤثر جذب كنند و در نتيجه سقوط نكنند ، بنابراين باعث كاهش تلفات در صورت بروز تصادف مي شوند. " در سال 2016 ، راه آهن هند برنامه ريزي كرده بود تا 4000 مربي LHB در هند را از بين ببرد و همانطور كه آقاي PK Agarwal (عضو اضافي ، مهندسي مكانيك ، هيئت مديره راه آهن) در سخنراني خود در كنفرانس راه آهن هند 2016 اظهار داشت ، "راه آهن هند ايجاد خواهد كرد. انتقال كامل مصالح LHB تا سال 2018. "

تجهيزات فولاد ضد زنگ مي توانند جان بسياري از انسان ها را نجات دهند و رنج هاي انساني ناشي از چنين حوادثي را كاهش دهند. تصميم راه آهن هند براي پيگيري سريع تعويض كامل تجهيزات فولادي با مربيان فولاد ضد زنگ تا اطمينان حاصل شود كه ايمني مسافران آن بدون شك مصرف فولاد ضد زنگ در هند را تا حد زيادي افزايش خواهد داد.